Jak machři cupují amatéry – pokračování

31. prosince 2012 v 14:25 | Jana Šimonová |  Člověk v roli klienta
Na můj blog, který popisuje a dokumentuje spor, zareagovala paní Luklová s komentářem, tentokrát velmi slušným:

Galhol 27.12.12 | 17:45
Dobrý den.
Dovolte mi se také vyjádřit k této smutné události. Děkuji velmi pěkně za zastání od Dag a Pro radost. Bohužel nebo Bohudík stále nenacházím v mém postupu žádné pochybení.

Jak už bylo napsáno, po připsání platby na účet prodávajícího je toto označeno u objednávky. A prodávající má povinnost odeslat zboží do 5 ti pracovní dnů od připsání platby na účet, což jsem učinila. Sklad mám od bydliště vzdálený 16km a pak ještě dalších 4 km na poštu. Tedy nemohu s každou zásikou jezdit zvlášť, což je také uvedeno v mém profilu. Každý prodávající má zde na Fleru svůj profil, ve kterém jsou uvedené jeho obchodní podmínky, které je vhodné si před nákupem přečíst. V mém profilu je uvedeno, že zaplacené zásilky balím každé pondělí a odesílám v úterý ráno. Tedy opravdu není nutné se dotazovat, obchod a balení zásilek probíhá automaticky. Ty zásilky, jejichž platba je v pondělí připsána na mém účtu, jsou vždy zabaleny a v úterý odeslány a tak to bylo i s vaší zásilkou.

Co se týče zlatých kroužků, opět nemohu souhlasit s vaším tvrzením o špatné kvalitě. Na fotografii bohužel nejsou kroužky pocházející z mého obchodu. Po vašem záporném hodnocení jsem šla okamžitě kroužky přezkoumat. Bylo mi divné, že před vámi je koupili stovky zákazníků a byli s nimi spokojeni. Na mých kroužcích ve skladu nejsou žádné skvrny a jsou ceslistvě potažené galvanikou. Něco takového, co je vyfocené na vaší fotografii bych nikdy vědomě nedala na prodej do obchodu. Nebudu zde hodnotit, čí kroužky jste zde na fotografii uvedla nebo co jste s nimi před tím dělala. Co se týče háčků, tam opravdu bývají občas nějaké poškozené, ale vždy dávám do balení pár kusů navíc. V mém profilu a obchodních podmínkách je také uvedené, že tolerance počtu kusů v balení je +-5%.

I přes to, že se necítím ničím vinna, vám nabízím vrácení peněz za pro vás nevyhovující zboží zpět na váš účet výměnou za smazání negativního hodnocení.

ZÁVĚR: Doporučuji vám vždy před nákupem v jakémkoli obchodu zde na Fleru si přečíst profil prodejce, kde většinou uvádí veškeré info o odesílání a balení zboží. Většinou tedy není nutné se na nic dotazovat, vše je uvedeno v profilu, alespoň v mém určitě. Jsou to obchodní podmínky, které při nákupu tohoto zboží přijímáte a souhlasíte s nimi. Ujišťuji vás, že opravdu nebylo mým záměrem vás nějak poškodit, jak jste se zřejmě domnívala.
Edita Luklová

To mne dojalo natolik, že jsem se rozhodla ctít Vánoce a svoje záporné hodnocení zcela smazat. Sice v textu jsou uvedené vyslovené lži, které vyvrací už moje fotodokumentace, ale budiž. Proč neudělat vstřícný krok v zakopání válečné sekery, zvláště když nejde o život? Sebrala jsem zbytky své tolerance a velkorysosti, napsala jsem paní Luklová, že bude smazáno, ale musela jsem to napsat pod profil Galholka, neboť do profilu Galhol mi odepřela přístup.

jeanetka | 27.12.12 | 19:43
Paní Edito, přeji pěkné svátky a do roku 2013 mnoho štěstí, zdraví, spokojenosti a kreativních nápadů a samozřejmě splnění všech pěkných očekávání a přání. Už jsme si asi stanoviska vyjasnily. Kroužky jsem očekávala, nutně jsem je potřebovala, bohužel nanesené vrstva šla ze všech dolů. Proč? Nevím. Peníze mi zpátky neposílejte, ani já nebudu posílat kroužky zpátky, některé jsem tedy vyhodila, když to dopadlo, jak to dopadlo. Posíláním drobných z účtu na účet bychom akorát přihrály výdělek bankám. Takže to myslím vážně - neposílejte mi vrátku, Vy ztratíte a já nic nezískám. Mimo to znovu skládám poklonu Vašim krásným výrobkům, které zde ani snad jinde nemají konkurenci. Záporné hodnocení smažu, jen co zjistím jak na to. S pozdravem Jana Š.
Po smazání svého záporného hodnocení jsem samozřejmě požádala o smazání záporného hodnocení paní Luklové vůči mně jakožto kupující. Nic se nestalo, smazání jsem se nedočkala. Odpověděla mi po 4 dnech opět ve svém stylu, tedy útočně, a hlavně svoje záporné hodnocení nesmazala:

Galhol 31.12.2012 10:59

Dobrý den.
Obdržela jsem vaši žádost o smazání hodnocení.
Vaše negativní hodnocení jste sice smazala, ale ten hanlivý blog očerňující dobré jméno mého obchodu Galhol a Galholka už ne.
Své negativní hodnocení bych smazala pouze v případě, kdy by jsme na tom byly obě dvě stejně, tedy ždáné urážky na žádné straně = smazání blogu jak na Fleru tak na simonova.blog.cz
Přeji vám vše nejlepší do nového roku 2013

Edita Luklová

Čas plyne dále, paní Luklová předvedla své dovednosti v tom, jak vyběhnout s klientem, kdežto já jsem předvedla blbost a naivitu v jednom.

Nezbývá mi, než zde dodat, že hodnotit nakupujícího záporně by snad mělo smysl tehdy, kdy tento opakovaně reklamuje, vrací zboží a žádá zpět peníze za zboží i dopravu, případně si objednává, ale pak neplatí, takže je nutno vyčkat se smazáním objednávky, což zboží blokuje proti jiným možným nákupům. Pokud si kupující jen postěžuje, ale nereklamuje, nezdržuje a nechce vrátit peníze, pak o nic nejde. Stačí se jen slušně omluvit a nehrotit situaci, jako to provedla paní Luklová. A už vůbec ne zneužít k tomu rubriku Hodnocení nakupujícího.

Z celé komunikace s paní Luklovou vyvozuji, že těch nespokojených zákaznic by se našlo více, ale nakonec asi, podobně jako já, své záporné hodnocení smazaly v dobré vůli a ze stejné naivity, jako jsem to udělala já. Smazala jsem své záporné hodnocení, protože jsem se dala po druhé oblafnout paní Luklovou. Kdyby však ona myslela na smír, smazala by svoje záporné hodnocení mne jakožto nakupujícího a pak požádala o výmaz blogu. Neudělala to, proto se nikdo nemůže divit, že po třetí jí na její špeky neskočím a svoji zkušenost s nakupováním jejího zboží nechám na blogu včetně dokumentace a tohoto dovětku, popisujícího, jak si paní Luklová představuje obchod.

Chybami se člověk učí - blbý (na příklad já) chybami vlastními, chytrý (na příklad ten, kdo přečte včas a porozumí) chybami druhého. Přeji vám, ať patříte mezi ty chytré.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama